donderdag 6 december 2012

Etsy Front Page!!! Finally!

Voor een aantal Etsyshopeigenaren is het elke week wel een keer aan de orde, maar voor mij was het gisteren de eerste keer! En dat na 15 maanden, dacht dat het nooit zou gebeuren.
Waar ik het over heb? Een Treasury met een item van mij heeft een tijdje op de Frontpage van Etsy gestaan. Is dat belangrijk? Nou, ik vind van wel, meer dan 700 x is er in mijn shoppie gekeken, normaal haal ik amper de 60 x,  10 mensen hebben mijn shoppie bij hun favoriete winkels gezet, gebeurt normaal een paar x per week en het betreffende item is maar liefs 100 x als favoriet aangeklikt. En ook niet geheel onbelangrijk, het item is verkocht!

Over wel item ik het heb?



Toevallig ook mijn persoonlijke favoriet, ik ben echt dol op die kleurencombinatie.

De desbetreffende Treasury heb ik rechtsboven neergezet.

Sorry, maar dit moest ik ff kwijt.

Groetjes van (een apetrotse),

Monique

11 opmerkingen:

Andina zei

Superleuk, daar mag je ook trots op zijn!

Heidi@OneCreativeMommy.com zei

I love the colors you chose. Great job! Thanks for sharing this week at One Creative Weekend! Have a great weekend!

SewSweetVIntage zei

LOVE your tree ornaments. New follower. Follow me back http://www.sewsweetvintage.com/2012/12/doily-tree.html
I found you at the one creative mommy party:)

kervei zei

Wat leuk! Maar dat mag ook wel, als je zulke leuke dingen maakt!

groetjes Ilse

SewSweetVIntage zei

Add a translate gadget to your blog and I can then read your awesome post:)
Looks like you made Etsy front cover! Congrats on that!

Crystelle Boutique zei

these are so super adorable1 You are quite the artist! I love the colors....

hugs x
Crystelle

I Gotta Try That zei

These are the cutest little trees ever! Love them Thanks for sharing on "I Gotta Try That"
Marcie

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.